26-700 Zwoleń, ul. Doktora Perzyny 130
734 450 715
info@followme.edu.pl

Reklama na Facebooku. Jak zwiększać widoczność marki i sprzedaż przy ograniczonym budżecie.

Fundacja follow Me oraz Bartłomiej Daniłoś z OFFON Agency serdecznie zapraszają na szkolenie Reklama na Facebooku. Jak zwiększać widoczność marki i sprzedaż przy ograniczonym budżecie”, które odbędzie się 11 czerwca 2019r. 

Miejsce szkolenia: Zwoleń, ul Sienkiewicza 14, Lobomarket (sala konferencyjna na górze)

Trener: Bartłomiej Daniłoś

 

Współzałożyciel i COO agencji marketingowej OFFON Agency. Ekspert w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych “Marketing Internetowy” na AGH w Krakowie, trener podczas takich wydarzeń jak Certyfikowany Social Media Manager.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do reklamy. Czy można prowadzić działania na Facebooku bez reklam?
  2. Podstawowe zasady tworzenia reklam
  • Jak dobrze rozplanować grafikę reklamową.
  • Jak dobierać kolorystykę poszczególnych elementów reklamy.
  • Bez wezwania do działania nie ma skutecznej reklamy.
  • Omówienie zasady 20% tekstu.
  • Jeden rozmiar grafiki już nie wystarczy – poradnik dobierania rozmiarów.
  • Reklama nie kończy się na grafice!
  1. Szczegółowy przegląd formatów reklamowych
  • Zdjęcie/grafika.
  • Film.
  • Karuzela.
  • Pokaz slajdów.
  • Kolekcja.
  • Messenger.
  • Kanwa.
  • Reklama kontaktowa.
  • Oferta.
  • Reakcja na wydarzenie.
  • Polubienie strony.
  1. Cele reklamowe. Omówienie szczegółowe wszystkich opcji reklamowych.
  2. Kierowanie reklamy, czyli kto może zobaczyć moją reklamę?
  3. Praktyczny warsztat z tworzenia reklam
  • Jak wybrać najlepszy format i cel reklamy, aby osiągnąć najlepszy skutek.
  • Gdzie szukać informacji o grupie docelowej reklamy?
  • Jak wybierać zainteresowania i zachowania, aby stworzyć idealną grupę docelową.
  • Wykorzystanie mechanizmu testu porównawczego oraz innych metod testowania reklam.
  • Jak pisać treść reklamy, aby była angażująca.
  • Co to są linki śledzące i jak je wykorzystać do mierzenia skuteczności reklam?
  1. Reklama śledząca na Facebooku
  2. Metody i system płatności za reklamę
  3. 10 przykazań reklamy na Facebooku
Rejestracja:

Aby zarejestrować się na szkolenie należy uiścić opłatę w wysokości 350 zł na konto Fundacji follow Me

Nr konta: 56 1020 4317 0000 5102 0404 3345

Tytuł przelewu: “Reklama na Facebooku”

Zapraszamy!